Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 21 februari 2010 16:20

Blev så rädd då jag såg sms:et du skickade klockan sex i fredags. Jag är dock glad att du skrev, så att jag inte fick veta på andra vägar. Jag är så glad att ha dig som vän, men ännu gladare att ha dig hel och att allt gick bra. Vad som än händer, så hoppas jag att du förstår att du alltid kan ringa mig, tre på natten en vardag. Whenever, whatever! Kom ihåg det. Så glad att du inte gjorde dig mer illa! Du är en mycket nära vän till mig - och du kommer alltid att betyda för mig Sofia. Kom ihåg det. <3

 

  

Av Jacqueline Lemon - 21 februari 2010 16:18

Ohyes min blogg är full av gåtor.
Kolla upp ditt schema - är en av dem.

Av Jacqueline Lemon - 21 februari 2010 12:22

Mysig kväll igår! Kaisa kom hit och hängde med mig och Nathalie. Vi satt i köket och pratade 4½ timme om allt och ingenting. Kaisa hade ont i munnen sen operationen så jag och Nathalie var så taskiga att vi fick henne att skratta ;) Ett tag låg vi på köksgolvet och grät av skratt allihopa! Ni är bra mina tjejer


Idag ska jag övningsköra med Pappa på Södermalm/stan. I veckan har jag inte planerat så mycket, brukar ju alltid planera upp mig så jag gör någonting varje dag men det kanske är beviset på varför jag har haft ont i magen. På onsdag åker vi till Mora och hejar på vårat innebandylag! Lär säkert gå på Dragons - Plannja på fredag om jag inte går ut i dimman. Ska träffa Anders och bredsandstjejerna med. Så ja, jag får nog vila mig en annan vecka. Blä. Men hellre hitta på saker och ha ont i magen? Än att vara helt frisk och inte göra nåt? Eller?


Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards