Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 20 februari 2010 16:46

Kära läsare. Min bloggfantasi suger.

Hade körlektion igår och körde runt i stan. Gick bra! På kvällen tog jag och Nathalie och drog oss inöver stan. Mötte upp Malin och Victor på Dragons och fick fribiljetter :) Såg Dolphins spöa Dragons stenhårt, but I blame it on domarna! De sög verkligen igår och gav fouls till Dragons då man till och med hörde ljudet av foulen från Dolphins sida. Urs!

Idag har vi varit på Birsta, roligt att träffa Cooparbetarna igen! ;) Ikväll kommer kanske Kaisa förbi och hänger, annars ska jag göra klart hemprovet som jag har skjutit upp hela veckan. Har inte pluggat på en lördag sen i ettan! Ens då.

Nästa helg vill jag ut! Men det suger att 31 mars är too far away!


  

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards