Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 18 februari 2010 20:17

  

Åh men ge mig lite sommar så man slipper snökaoset.   

 

Snart åker du ut genom fönstret, sluta låta datorjävel. Ska flytta datorn upp till mitt rum för här nere kan den fan inte stå. Eller just ja, ljudet följer ju med. Fast jag slipper ju tvättmaskinen i alla fall!


Tog en rejäl sovmorgon idag och tog bussen till skolan vid 11. Började 1 och slutade redan 2 (den dagen man ska vara på stan flera timmar och vänta så slutar man tidigt. snällt). Så jag gick och hängde med Erik och Gezze, skönaste lärarna ever. Sen gick jag på M och tragglade lite teori innan jag körde på hårdpass med Sanna på ego! :) Hämtade den upp Nathalie på busstationen och for vidare hemöver. Ouch jag måste plugga. Fast jag tar en dusch först, och lite fika.. Hehe

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards