Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 9 februari 2010 19:42

Robin har gjort så att jag blivit helt fäst vid den här roadtrip-till-alnö-eller-en-tur-med-båten-vid-tranviken låten!


Good morning - Chamillionaire


I wanna show all of my haters love, this song’s for you

If you acted like me, and I was in your shoes

I’d probably hate on me too


See when you getting big cash

All the haters hate that

Cause they hate to see you to be successful


Good morning, ha ha ha haters


(på tal om bra låtar, så vill jag se my love John Mayer på scen nära mig snart. världens bästa artist enligt mig)

 

  

Av Jacqueline Lemon - 9 februari 2010 16:11

Optimist javisst!


Har haft prov i hälsopedagogiken som tog 8 minuter att göra. Shit, den där människan vet inte vad betygskriterier är. Har även kommit fram till att jag är optimist, well, inte fullt ut. Men en över-gränsen i alla fall.


Fast det beror nog på att man har motgångar i bagaget, som jag har vuxit till en optimist. Eller i alla fall försöka vara en optimist. Jag brukar inte oroa mig över studier, för jag går i en betygspressande klass och då känner jag mig skitbra om jag får ett VG, medan folket runtomkring tittar ledset på en och säger: Okej, stackars dig! :/ Så man måste man lära sig att inte bry sig så jävla mycket om vad andra tycker jämt och ständigt, men ha ett öppet öra för förändring - om man själv känner för det vill säga. Även om man inte är optimist så kan man alltid försöka vara det. Låtsas som det. För jag lovar allt blir lättare.


Fast man måste få vara lite skör ibland. Vara deppig som fan och äta massa godis för att trösta sig själv. Få skrika ut i intet och känna sig .. well. inte värdelös. men det är väl okej att känna sig lite misserable ibland. Det får man vara, flera gånger i veckan om man vill - bara man intalar sig själv att allt blir bättre och livet är så jävla mycket mer värt att ge än att deppa.


Jag är skör ibland. Jag hamnar i djupa dalar ibland som är svåra att ta sig upp ifrån, men det är ju skönare att klättra på ett berg och vara på toppen och halka lite granna bara och kämpa sig upp igen.


  

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards