Alla inlägg under mars 2010

Av Jacqueline Lemon - 29 mars 2010 17:37

I know you're just a girl

But you're not alone in this world!


Nu blir det Dragons

Av Jacqueline Lemon - 28 mars 2010 14:05

Igår vid sju så gick jag till barnen och där var deras moster Alexandra! Vi la barnen och sedan for hon vidare för utgång precis som kusin och sambo. Jag gick och tittade till barnen, åt massa gotta, kollade på tv, gick ned och badade jacuzzi och tog en Breezer som lovat ;) Var huuur skönt som helst. Var så himla skönt så att man blev trött av att bada. Jacuzzin hade belysning som skiftade färg och hur många massagebubblor som helst. Gick sedan upp och somnade ett tag i soffan och sedan la jag mig i Jennifers rum och sov.Imorse åt vi frukost och gick sedan hem till oss för att fika med mamma och pappa. Fick 200:- hur bra som helst, ville inte ha penga för det var så mysigt att bara vara där. My baby angels, ni är så underbara! :) <3


    Meya, Max och världens finaste Jennifer! I love you all


ÄLSKAR MIN PAPPA HAHAHHA. Jag körde till kusinen igår och därefter for pappa på jobbet direkt. Sen idag då vi gick hem till oss så såg vi lappen på bilen! HAHA han hade åkt genom stan runt tre då alla är ute med övningskörningsskylten! THAT'S MY DADDY! <3 HAHAH


HA en bra kväll :)

Av Jacqueline Lemon - 27 mars 2010 14:58

 


Myskväll med mami igår, skulle egentligen till x men whatever. Gids det inte så göre inte det. Idag har gjort teori med pappa (Han är så himla bra, tack!).

Vet inte vad jag ska göra om du blir sjuk, om du ens är det.

Vill inte veta hur det är att komma hem och inte få pussar av dig.

Min älskade vovve, kan du berätta varför du piper? Var har du ont? <3


Ikväll ska jag vara barnvakt en stund till Max och Meya! Älskade kusinbarn <3

Sedan får vi se var kvällen leder! Ha en bra kväll så länge :)

Av Jacqueline Lemon - 26 mars 2010 14:37

Eller Ryana som hon kallas i staterna, synd att vi i Sverige uttalar Ri-hanna! Haha. Ryana.. Jag kan bli kallad för Jyacké.. Istället för Jackies (Chakkis)


Come here, rude boy, boy; can you get it up?

Av Jacqueline Lemon - 25 mars 2010 21:35

12 timmar och 21 sidor senare så är jag äntligen klar med uppsatsen. Fattar inte att jag har gjort en lång Skvader uppsats på knappa 12 timmar? Jag är ju jävligt dum som inte har gjort så mycket innan, men jag måste ha stress i mig för att arbeta!


Får inte göra såhär på universitetet, men det är ju ett tag kvar dit. För först ska jag leva! Nu ska jag vila för nu är det långhelg ;)


Fin bild på min kära vän Thuha! <3

   

Lyssnar på Puff Daddy - I'll be missing you. Må vara världens finaste låt.

Av Jacqueline Lemon - 25 mars 2010 13:30

 

Precis som du säger Jossan så är vi starka tillsammans och har klarat så mycket de här senaste åren! I love you for that :) <3


Behövde nog bara en lång natts sömn (klev up halv sex igår för halkbana - VAR ROLIGT) för idag på tre timmar har jag nästan gjort en halv uppsats! Jag vet, jag borde börja tidigare - men då jag arbetar behöver jag ha stress i mig.


Ikväll ska jag lämna in uppsatsen, kanske ligger på 20-24 sidor till slut. Jag hatar Skvaderns uppsatser och såna använder man sig inte av på universitetet som våra lärare säger! Aja. Den är intressant att göra "Våld i nära relationer" men fruktansvärt dryyyg. Blä.


I helgen är man fri i alla fall! YEAH

Av Jacqueline Lemon - 24 mars 2010 19:05

Uppsatsen kan ju ta sig någonstans


Har haft ont i magen nu sen i lördags. Ska det börja nu igen? Jag är så himla ostressad människa, men då det väl kommer tusen saker samtidigt så blir det som en explosion istället.


Är stressad över uppsatsen

Studenten

Körkortet

Fylla 18

Vad jag ska göra efteråt

AuPair möten hit och dit

Alla som fyllt år och deras presenter

Vilka man har kontakt med / inte

Alla saker jag vill hinna med emellan!!

BLÄ JAG HATAR JU ATT VARA STRESSAD!
DET HÄR ÄR INTE JAAAAAAAAAAAAAAAG

Av Jacqueline Lemon - 22 mars 2010 15:13

'Cause I've had about enough! *


Idag ska jag plugga arslet av mig imorgon så att jag kan gå på Dragons utan ångest. Fast dit brukar jag gå även fast plugghögen stiger framför mig. Då klättrar jag över den. Dags för omgång 1 imorgon i kvartsfinalen. Bring the Upsale down!


Jag är confused.

Donno' what to do

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards