Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 7 februari 2010 12:41

Igår myste vi hela dagen och åt pizza på Maria. I swear, Ronaldo jobbade där! Han var så jävla snygg och bjöd alla oss på klubba efteråt haha. Efter det gick vi på Ica och köpte massa gott och såg på melodifestivalen och Shall we dance. Världens mest romantiska film!


Idag ska vi  ut i fina vädret och därefter baka bullar. Kanske tar vi oss en sväng på stan och går ut och äter. Gosh, jag trivs verkligen här uppe. Jag och Nathalie snackade om att jag skulle egentligen kunna flytta upp hit i höst, fast det är ju billigare att bo hemma första tiden. Men jag tvekar inte! Så vem vet var jag hamnar i höst. Kanske Australien, en barutbildning på Kreta, Aupair i USA eller en flytt till Umeå. That's the question.


Kommer hem vid tio. Imorgon blir det körlektion på morgonen!


  
I swear, he looked like this.

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards