Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 8 februari 2010 21:20

  

Av Jacqueline Lemon - 8 februari 2010 11:13

Helgen har varit underbar, och dagen började riktigt bra idag. Tommy fick köra från stan till Petersvik och därefter körde jag runt. Han bjöd på 20 minuter extra för han blev lite sen! Sen fick jag åka hela vägen fram till M trafikskola och där sa Tommy: Nu bokar vi teori, halkbana och uppkörning på en gång ;) Jag tror det beror jätte mycket på vilken körlärare man har, för han är väldigt pedagogisk och jag känner mig trygg när jag åker då jag inte har en surkart bredvid mig. Så nu är allt inbokat efter första körlektionen, har 9 lektioner kvar! Är det bättre att köra dubbel eller enkel lektioner?

 

Nu ska jag börja med uppsatsskrivandet - våld i nära relationer ur olika perspektiv. Shit vad jag blev pepp på att plugga helt plötsligt!

 

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards