Alla inlägg under januari 2010

Av Jacqueline Lemon - 31 januari 2010 11:52

Chris Brown - Crawl

Får hjärtat att knyta sig


If we crawl
Till we can walk again
Then we'll run
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no end..

Av Jacqueline Lemon - 31 januari 2010 10:40

   Undra om jag har kommit till insikt med att det är faktiskt värdefullt att ta en helg med familjen och se på massa film, äta god mat och bara njuta av varandras sällskap? Självklart har jag ju inte mindre uppskattat det förut, jag har bara trott att min kropp och själ ständigt behöver leva i att alltid hitta på saker. Men va int rädd, jag kommer alltid att vara rastlösa Jacqueline. Men den Jacqueline som har insett att man måste ta hand om och rå om allt värdefullt man har! Denna vecka har varit helt kaotisk. Personliga saker såsom en tjej på skolan som fått dödsbesked. Ouch. Jag behöver en kram.

 

  

Av Jacqueline Lemon - 30 januari 2010 19:33

Ofta är det våra tankar som gör att saker gör så ont för vi inte accepterar dom som dom är /Professor Eddie aka. Classmate

Av Jacqueline Lemon - 30 januari 2010 17:42

ska klinka på gitarren resten av kvällen. jag kanske inte är så rastlös som jag alltid antyder? eller så är jag det, och jag bara har en lugn period där jag inser att studenten kommer upp och vad jag i ryktesvägar har hört, så kan man inte missa en sekund av den! så här är jag. med min gitarr. mitt godis. min fantasi. och klinkar mig fram resten av kvällen. ha en bra kväll!


Så mycket värd var jag ikväll.

 

  

Av Jacqueline Lemon - 29 januari 2010 11:33

Ikväll vet jag inte hur jag ska göra. Blev varken pepp eller opepp på att gå i snön 1,2 km till bussen för att gå på Lyset. Jag hoppas att jag ändrar humör för förfesten ska jag på i alla fall, fast då måste jag ju ta mig in med.. Fan.

Av Jacqueline Lemon - 29 januari 2010 07:28

 

Ja mina vänner. Bussen från Njurunda kom till Bredsand 45 minuter efter utsatt tid igår på grund av snökaoset, tur jag och Ida fann en buss att åka med för 4an hade inte gått på 1½ timme. Det är ungefär 8 bussar sammanlagt under den timmen. Oh well.. Så jag åkte inte buss till skolan idag utan kom hit TIO ÖVER SJU! Har ni hört nåt värre?  1½ timme innan skolan börjar. Tur man har massa soffor på Skvadern så man kan slagga på.


Har två sköna lektioner idag. Bara sittande massage och PA. Ikväll blir det utgång med Victor, Henry, Malin, Jocke och Jonte. Såg att en viss Thuha skulle bege sig på lyset? Då ses vi dääär! Peppa peppa peppa :)


Igår hängde jag med Victor efter skolan och sen mötte vi Malin på stan för att fika. Slutade med att Malin bjöd oss på mat på Källarkrogen (I KNOW EVELIN!! De har nya ägare.. så vi får inga gratis pizzor..). Var gott men det var som att en bjässe skulle äta istället för mig. Sen myste vi med Dogge, Victors lånehund, och begav oss senare ut vid nio för att ta en fika på waynes med resten av gänget.


SMART ASS SOM JAG ÄR så skulle jag precis hoppa på bussen mot Bredsand som går en gång it immen på kvällen. Då känner jag efter: Vart fan är mobilen? Så jag kutade över storgatan och letade och kände då efter i SAMMA FICKA och där låg den. Såg hur bussen åkte iväg i snöstormen och det enda jag kunde göra var att ringa mamma. Tur jag hittade mobilen?

Av Jacqueline Lemon - 27 januari 2010 18:45

  
Du är det värdefullaste jag har. Ingen Gucken utan Natalaia. Jag älskar dig! Även fast du har en cp-hand på bilden. Jag skulle helt ärligt inte klarat mig utan dig, du är en del av mig. Den största delen av mitt liv. En syster + en själsfrände på samma gång!


A sister is a person who lift us to our feet, when our wings have trouble remembering how to fly.

*

Av Jacqueline Lemon - 27 januari 2010 17:43

You look so good it hurts sometimes!

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards