Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 15 februari 2010 17:15

Oh yes. Någon dag sitter jag där på arenan och hejar på dom. Måste göra det innan T.Henry slutar. Visst var du på Emma Sjölén? Haha :)

Av Jacqueline Lemon - 15 februari 2010 08:27

Ända sedan jag föddes, har du och jag skapat ett otroligt syskonband mellan varandra. Jag kommer ihåg, att vi gick och köpte bästa-vän-armband. Du fick best och jag fick friend. Du har alltid funnits för mig, och har alltid tagit hand om mig. Låtit mig vara med dina vänner och få växa med dig, vilket har gjort att jag fått en stor umgängeskrets även med dina vänner. Fått festa med dig och lärt mig av dina misstag och av dina framgångar. Oavsett var vi kommer förflytta oss i världen, så kommer aldrig bandet brytas mellan oss.  Du är den bästa människan i världen, med världens öppnaste och största hjärta. Jag älskar dig mest av allt. Det säger jag till dig varje dag, för orden "jag älskar dig" kan aldrig bli använda för ofta. Nathalie och Jacqueline. Natalaia och Gucken.


En av mina bästa vänner. Min syster. Min själsfrände.

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards