Alla inlägg den 2 februari 2010

KoL

Av Jacqueline Lemon - 2 februari 2010 18:52

Var längesedan jag lyssnade på Kings of Leon nu. Nu har jag gått tillbaka till 2006 och lyssnar på John Mayer istället med lite blandning av R'n'B och rock. Hintala i min klass har en uppfattning om att jag är en hiphoptjej som bara lyssnar på R'n'B, men själv skulle jag påstå att jag är en bra blanding på allt. Gillar gammal 50-tals musik till House musik. Ja, allt förutom punk och skrikmusik. Själv känner jag mig som en rocktjej, med en gnutta allting. Allting är bra att ha, ibland!

  


Idag då jag kom hem så startade jag en eld i kaminen så det blev varmt och mysigt. Sen lagade jag pannkakor till mamma och mig. De första tre fick hunden, men resterande såg faktiskt riktigt bra ut. Nu har mamma färgat håret på mig och nu ska vi slå på en film. Måste mysa med henne innan jag far till Umeå och partar med Nathalie hela helgen! :) Missar massagen på fredag, men sådana smällar man får ta!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards