Alla inlägg under juni 2010

Av Jacqueline Lemon - 6 juni 2010 11:09

The road leads back to you!


När här blir inga barn gjorda, som en .. människa till Sofie sa. Har inte ens skrivit om den underbara balen på södra berget, om den fantastiska lärarmiddagen, om veckofesten, eller om alla vår/sommarkvällar i veckan full av kubb, mys och moppe (hehe I know.. jag är 18). Jag kan i alla fall berätta om igår då jag tog moppen in (ingen bil hemma så det blir enda lösningen om man inte vill åka buss) till stan och mötte upp Sofie. Vi åkte runt ett tag innan vi gick på The last song på bio. Den var jättebra faktiskt! Helt oväntad handling faktiskt, vill inte berätta vad, men den var sorgligare än man trott. Efter det så tog vi en sväng till norra berget och bara va. Precis som det brukar va. Efter det blev det en sväng till max, och för att avrunda kvällen riktigt bra så gick vi till LIDL och hängde med alla bilgrabbar... HAHAH! ;) vore det inte för en person Sofie, så hade jag sprungit. Men det var en riktigt bra kväll i övrigt! :-)


Dags att lägga i båten idag, nu är det Robin och jag som är tillbaka på havet igen! Igår kom älskade Nathalie hem och imorgon kommer Kaisa hem! Jag har saknat er båda två mina älskade systrar.


Ha en bra dag :)

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards