Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jacqueline Lemon - 10 februari 2010 21:56

Coming home måste vara den

mest berörande låten jag har hört.


John Mayer, John Legend, Eva Cassidy, Wyclef Jean och Michael Bublé är några artister som fått mitt hjärta att uppskatta musik. (Inklusive band, så som Coldplay och Kings of Leon) Ja, jag är allätare. Min favoritartist skulle jag nog säga är John Mayer. Kan till och med chocka alla med att säga att Christer Sjögren har haft stor påverkan, där Wikners sidan skulle kunna dö för att få träffa honom! Haha. Jag älskar att sjunga, göra låtar och börjar nu klinka på gitarren mer och mer. Musik är till för att hela brustna såsom lyckliga själar!

Av Jacqueline Lemon - 10 februari 2010 19:53

Tror inte Martin Lidberg skulle gå med på teorin om ölen precis.  

Av Jacqueline Lemon - 10 februari 2010 19:40

För att inte spilla för mycket tid vid facebook, blogg eller msn så ska jag göra ett snabbinlägg.


Har haft uppsatsskrivning (vilket jag inte gjorde nåt på) och PA (vilket jag inte gjorde nåt på för en var borta och martin hade filmkunskap). Skulle spinna med Sanna halv sex först så jag var på skolan OLIDLIGT många timmar. Satt där och åt tacopaj som jag hade med mig och myste med Martin och Häggström. Såg även Rambo med filmkunskaparna innan jag gick nedöver stan.

Har spinnat nu med Sanna en hård timme. Fy, känner mig helt mör i kroppen - men man känner sig även så himla levande! Har gjort lite egen pressad apelsinjuice nu och ska sätta mig med hemprovet. Man blir så glaaad av att träna gott folk, så ut i spåret eller in på gymmet. Efter passet träffar jag Leafy, min rättskunskapslärare, som predikade om hur mycket godsaker och tårta man ska få äta nu ;) Sen går han ut och finner en p-bot på bilen. Kanske inte blev nån tårta hörredu? Haha



Gucken is on again - Har bokat hela veckan till söndag. Gillart!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards