Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

SKANDAL!!!

Av Jacqueline Lemon - 18 maj 2010 12:47

Vad i hela helvete?


Hasse Backe har gjort klart med en riktig drömvärvning. Enligt Boston Globe är det nu klart att Thierry Henry lämnar Barcelona – för svenske tränarens New York Red Bulls


OCH där var min dröm över om att få se mina älskade Henry i en match i Barcelona FC. Kul Hasse. Riktigt bra jobbat där! Dock kanske man kan se en match om man är nära New York i höst! :)


 

Må kanske vara den sämsta dagen hittills. Imorgon är det dock mösspåtagning och studenten är nära, så det kanske är dags att man peppar till! ;)

 
 
Ingen bild

evelin

18 maj 2010 13:44

MEN WHATEVer hahah fan vad roligt att se han spela en sista gång, vet du vi borde fan åka till barcelona en helg bara för att se hans hottness säga adjö ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Lemon - 12 augusti 2010 21:35

Hej då värdelösa blogg och hej bubbleroom!   http://jacquelinelemon.bubbleroom.se   ...

Av Jacqueline Lemon - 8 augusti 2010 20:49

jag må vara denmest raslösa människan i världen, just därför går jag över till mingla.se istället. måste bara göra nåt för att synas så att jag får börja blogga bara! god knows how.   nu är frida här några dagar och håller mig sällskap! nyss vari...

Av Jacqueline Lemon - 16 juli 2010 19:48


    Oj då! Här var det dammigt och grått   Min sommar är helt underbar. Lagomt mycket tider på coop (kanske inte toppjobbet men alltid någonting). På kvällarna tar jag en öl på allstar med mina fina vänner och på dagarna steker jag på en str...

Av Jacqueline Lemon - 6 juni 2010 11:09

The road leads back to you!   När här blir inga barn gjorda, som en .. människa till Sofie sa. Har inte ens skrivit om den underbara balen på södra berget, om den fantastiska lärarmiddagen, om veckofesten, eller om alla vår/sommarkvällar i veckan...

Av Jacqueline Lemon - 28 maj 2010 17:43


Som mina vänner vet älskar min familj och min släkt Christer Sjögren och allt som har med dansband att göra. Men Christer är så mycket mer än så! Jag älskar att lyssna på hans jullåtar men framförallt Hallelujah (Decembernatt) (sök båda orden på spot...

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards