Alla inlägg under april 2010

Av Jacqueline Lemon - 24 april 2010 17:36

I torsdags myste jag på stan med Stina och Sofia med fika och pratade massa :) I fredags var jag och hälsade på i stan, fikade massa och sen på kvällen såg jag på film med Evelin och Thuha! Grattis Jossan till yrkesbeviset :D


Idag har jag varit på Birsta med Lillan och myst. Sen for vi in till Allstar och tog en öl och nachos och såg på fotboll. Riktigt bra eftermiddag med bra väder! Nu ska jag äta middag med mamma och sen åka in till Anders och festaaaa med grabbarna! Ha en bra kväll allihopa :D Inatt slutar pappa tre så då ska jag åka med han på moppen hem, HAHAH! Snäll är han i alla fall som skjutsar :)


.. The party don't start until I walk in! ;)

Av Jacqueline Lemon - 20 april 2010 19:44

hämtade ut körkortet idag:


Och jag ser ut som Sadako. Helt klart.

Nu är jag så sjukt less på allt vad plugg heter -

så jag tar en sväng med bilen! Eller ska jag busa med moppen? HAHA.

Tycker det är roligt att åka moppe jag, man känner sig som femton igen! ;) 

Av Jacqueline Lemon - 20 april 2010 18:09

Har nyss kämpat mig igenom ett stööört jobbigt spinningpass. Hon var helt galen. Tur att Sannis var med och peppade en! Känns lika skönt varje gång då man går därifrån alldeles svettig och glad :D


Idag har jag haft en bra dag. Började med gitarr steg 1, hade inte missat så mycket tydligen så det gick bra. Lisa gör en gladis! Sen myste jag med Hägg och åt mat med grabbarna. Därefter hade jag litteraturvetenskap som var ganska okej, hellre det än internationella relationer. Hehe. Snackade massa hemlisar med Anna och Stina och sen blev det en liten roadtrip med grabbarna och en sväng på stan. Vi hamnade på myrorna där de hittade massa fina kläder.. ehm.. ;)


Oh vilken härlig da!


Undra hur det går för Barcelona - Inter idag?


SKA INTE SLÖSA ENERGI PÅ SAKER SOM GÖR EN ARG. Mamma har alltid lärt mig: Umgås med människor som gör dig glad, som inte tar energi ifrån dig och låt inte någon kliva över dig. Dåså, då ska jag fortsätta med det :)


  Min älskade bästa vän. På lördag då kör vi!

Av Jacqueline Lemon - 20 april 2010 08:04

Stockholm 2010

 

Vi har både varit på Moskén, Synagoga, Hare Krishna, Riksdagen, Forum för levande historia och massa mer. På första kvällen så åkte jag och massa tjejer till gamla stan och gick runt där. På kvällen gick jag ut med grabbarna för att se 2 doors cinema club (GAAAAAAAH SÅ JÄVLA BRA LIVE) och sen kom Carro, Lisa och Steph dit med. Nästa kväll så åkte jag och Sofia till Södermalm för att träffa Paula och fika några timmar. Gah orkar inte ta upp allt som hände men det var en riktigt bra resa. Just ja, vi åt ju skräpmat varenda jävla dag - hej nytt liv. Jag, massa av tjejerna och grabbarna gick oftast till Kungshallarna för att äta. Störtgod mat.

 

Stannade sedan kvar med grabbarna då resten for hem och tog en bit mat. Därefter for jag med dem till deras kompis Viktor och sen vände jag på pendeltåget och åkte hem. Hhaa, hade ju inget att göra tills fem. Då kom Veronika och mötte upp mig för att sedan åka mot deras hem i Kungsholmen. SNYGGASTE LÄGENHETEN EVER! Wooh, så himla fint. Patrik kom hem och sen åt vi mat och bara myste. Dagen efter åkte jag till t-centralen för att möta storasyster där och sedan staden en sväng. Sen kom Veronika och Patrik hem och vi lagade mat och myste då med. På lördagen drog jag och sis till stan för att shoppa (hittade min studentklänning och bal/student skor!!!) och fikade. Sen drog vi hem och fixade oss för att sedan gå ut och äta på Östermalm på Cozina - en grekisk jättefin restaurang. HAR ALDRIG ÄTIT SÅ GOD MAT I HELA MITT 18ÅRIGA LIV!!! Gott gott. Sen tog vi taxi mot Kungsholmen och slog på en film tills alla somnade. På söndagen drog vi även till staden och åt på en till jättefin restaurang, för att sedan lämna av Nathalie 1600 på bussen och mig 1715 med tåget. Där mötte jag Anna som skulle åka 1a klass ;) Så jag fick en kaka, vatten och tidning av henne. Haha! AS BRA RESA, orkar inte dra allt man gjorde men riktigt lyckad var den.

 

Sista april is coming up om two weeks. Då ska jag till Umeå för grillning och festfirande för sedan utgång :) Låter riktigt bra!

 

Idag börjar mitt nya liv. Inge godis förutom fredag eller lördag. Har bokat spinningpass hela veckan för att sikta mot mönstringen den 18 maj :) Antingen så skjuter jag upp det så man kan springa i sommar och ta det då! Nu ska jag ha gitarr steg 1 och sen ska jag spinna med sannababy :) livet leker

Av Jacqueline Lemon - 12 april 2010 17:15

Helgen har jag tillägnad min kära syster som förövrigt har åkt hem! :( Sen var jag på bio med Robin och massa annat roligt. Myst med Sanna och lilla Petra med ju! :)


Idag ska jag packa och ta mig en tur på vägarna. För imorgon blir det Stockholm med klassen och därefter stannar jag kvar och är med storebror och flickvän samt Nathalie! :) wooh, kommer bli en bra vecka!

Av Jacqueline Lemon - 8 april 2010 22:02

Pappa har fyllt år idag och det firades med middag på biteline och massa fina paket! Plus en smarrig kladdkaka :) Jag älskar dig


Idag tog jag även körkort :D FYFAN VAD SKÖNT. Grattis till Sofie och Isabell med!!
Har kört runt i juniskär, in till stan och hejat på Sofie och hem med Nathalie. Sjukt skönt att vara fri. Imorgon ska jag hänga hos Sofie! :) Kanske vi tar en roadtrip ;)


Glömde berätta att jag var i Långsele i söndags hos mormor och morfar. Alltid lika skönt att komma upp dit och bara bli omhändertagen. Borde kanske ta mig en tripp dit upp?


Ha en bra heeeelg :D

Av Jacqueline Lemon - 7 april 2010 18:07

Några bilder (blogg dampar),

fler finns på facebook!


Tack för en bra kväll alla vänner :)


Av Jacqueline Lemon - 7 april 2010 18:02

Messi är en gud.


Vill förövrigt tillägga att det snart är dags gott folk.

Känner paniken komma krypandes, men det är bara att andas!

Wooh, snart snart snart :D


Vad ska man göra nu alla tisdagkvällar då säsongen är slut för Dragons?


Snart ska jag övningsköra, sen träffa Robin :) Så längesen nu!

Imorgon stan med Nathalie och sen kanske Carro på kvällen!

Nästa vecka blir det Stockholm nästan hela veckan :) Först med klassen sen stannar jag kvar och myser med bror och flickvän + Nathalie. VÅR KOM HIT!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards