Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Jacqueline Lemon - 26 maj 2010 12:40

Vissa dagar står man på noll, och andra hundra. Igår var allt på noll, men idag är jag tillbaka till hundra procent! Älskar såna dagar


Igår hade jag gitarr och sen litteratturvetenskap och stannade på skolan ända till fem med Martin och pratade och myste haha! Våra samtalsämnen är i världsklass. Sen fick jag skjuts till ego där jag träffade Sanna för att fika på Coffee house som vanligt. Det är verkligen våran grej, en soft ice drink med en underbar vän som förstår en ut och in. Sen gick jag till Anna och myste med några från klassen med sällskapsspel ända tills jag tog bussen hem inpå natten.


Idag ska jag mysa med Sofia innan vi tar vinet, kexet och ostarna till Norra berget där vi ska ha picknik och mys med klassen och mentorerna :D


MINA ÄLSKADE BREDSANDSTJEJER, vi måste träffas snart <3

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards