Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Jacqueline Lemon - 6 maj 2010 19:28

Är helt dödskär i låten Key to my heart - Jessica Jarrell (Endast youtube)! Drömrösten har den kvinnan med.


I tisdags myste jag med Jossan, pratade massa och åt kladdmuffins! Du är så himla bra min älskade vän. I onsdags skaffade jag mig min första piercing, känns faktiskt ganska bra :) Åkte in till stan för att sedan gå på Giffarna med Sanna! Min fina fina vän! 2-2 blev det i alla fall..


Ikväll gäller det för älskade IFK mot AIK. Såg att Mutumba hade en bra målchans där, men stackars gnagare som inte får in bollen. Har tagit en sväng med bilen nu, och ska snart gå ut med lilla vovven som behöver luft. Jag med, idag hände något konstigt med min kropp. Stod och tvättade piercingen, och helt plötsligt börjar hjärtat att rusa iväg som aldrig förr, hamnade till slut över toaletten för att jag var på väg att spy, och svettades genom hela kroppen och var kokvarm, svettades till och med genom näsan! Jag var så varm och skakade en kvart efter åt! Sen blev det normalt igen? GE MIG SVAR?


 

Snart är det sommar kära vänner! Festivaler, jobb, stugan står på schemat!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards