Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Jacqueline Lemon - 9 maj 2010 15:21

Idag fyller min kära vän Thuha 19 pannor gammal! Grattis <3 Ikväll ska vi mysa hos henne och sedan blir det bio med Thuha och Evelin, nån skräckis hade dem beställt! ;) Här kommer några bilder:


                 
1. Älskar den här bilden. Den är spontan, vi hade ställt den på självutlösaren, helt plötsligt börjar tjejerna vid grillen att asgarva och då kollade vi dit och skrattade, och glömde att kameran skulle knäppa. 2. En mer ospontan bild, lika skön för det! Min fina Thuha. 3. Påväg ut för att göra Paris osäker! Okej då, jag var 16.. HAHA. 4. En kväll vid havet, precis som vi alltid brukar göra. 5. HOPPAA, har hundra galna bilder på oss, det är bara såna vi är helt enkelt. Speciellt då jag är med dig freakygirl! haha. 6. Thuha, i min förrförra lägenhet. 7. Uppe i Eiffeltornet, skulle knuffa ned henne :) 8. Många bilder från Paris nu såg jag haha, och många bilder på mig som blond men jag har inte så många på mig som brunett för jag FÅR ALDRIG BILDERNA. haha nädå, kul att ha kvar gamla bilder med. Här är vi under eiffeltornet! :) 9. Shake it like you mean it bitch!


Jag kan inte beskriva med ord hur mycket den här bilden förmedlar. Jag älskar allts om har med bilden att göra. Mina fina tjejer, vi som alltid hållt ihop! Mina älskade Bredsandstjejer! (Sanna är ju dock min Bredsandstjej med, okej halvbredsandslashsidsjön! haha)


Ha en bra födelsedag Thuha! <3 

Av Jacqueline Lemon - 9 maj 2010 15:19

 

IFK börjar att ta till sig fler och fler poäng, en bra bit kvar men en bra bit påväg!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards