Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Jacqueline Lemon - 18 maj 2010 21:33

Dessa två dagar har varit soft. Igår hade jag bara en kort genomgång på samhälle och idag en gitarrlektion! Båda dagarna har jag åkt hem tidigt och myst med lilla vovven och gjort klart fördjupningen! Nu är den ur världen, och den är nog mer arg på mig än vad jag är less på den. Tacka vet jag ordbajs! :-)


Har packat nu inför imorgon, ska först till Gezze och fika med alla klasskamrater, sedan vidare mot mösspåtagningen nere på stan! :) Därefter äta pizza och dricka några glas med Sofia, Carro, Steph och säkert några till innan vi vandrar mot Annas balkong och tar en bra jävla förfest innan krogen! :) Låter som en bra kväll i mina öron. Sen har jag packat inför resten av veckan med, kommer vakna upp med en bakisSofia next to me på torsdagmorgon, sen till skolan och fara på en gång efter den så jag hinner inte hem!


 


HA EN BRA HELG MINA VÄNNER! :)


Dagens fundering!

Män i uniform måste väl

vara det snyggaste som finns?

Av Jacqueline Lemon - 18 maj 2010 12:47

Vad i hela helvete?


Hasse Backe har gjort klart med en riktig drömvärvning. Enligt Boston Globe är det nu klart att Thierry Henry lämnar Barcelona – för svenske tränarens New York Red Bulls


OCH där var min dröm över om att få se mina älskade Henry i en match i Barcelona FC. Kul Hasse. Riktigt bra jobbat där! Dock kanske man kan se en match om man är nära New York i höst! :)


 

Må kanske vara den sämsta dagen hittills. Imorgon är det dock mösspåtagning och studenten är nära, så det kanske är dags att man peppar till! ;)

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards