Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Jacqueline Lemon - 20 maj 2010 14:46

Mösspåtagning igår, samlade alla på skolan och gav ballonger - för att sedan vandra mot stan där det var ett jävla hålligång. Hamnade i tåget ett par gånger, hamnade på bänkar ett par gånger, för att fira våra älskade fina mössor.


Drog sedan till Stephanie med henne, Carro och Sofia för att fixa oss innan vi köpte pizza och åkte till Carro för förfest. Hamnade sedan hos Anna där alla klassskamrater var för att sedan avrunda dagen och kvällen med en bra kväll på stadshuset! ;)


Idag vaknade jag och Sofia, tog på oss brillorna och drog till skolan. Kanske inte var det smartaste draget jag har valt i mitt liv, men jag kan säga er en sak; Det är så jävla värt det! Nu har jag haft muntlig redovisning och ska nu fara mot hemtrakterna Långsele för att äta middag med några släktingar.


Imogon tar älskade kusin studenten så det ska firas med mottagning och sedan fest i hennes stuga :) Ha en bra helg, tänk med hjärtat och inte hjärnan är något vi pratade om idag på lektionen! That's what we have to do!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards