Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Jacqueline Lemon - 4 maj 2010 19:25

 


Glömde visst att jag hade en blogg.


De senaste två veckorna har jag faktiskt unnat mig att vara med massa vänner, fika, träna och rest till Umeå istället för att plugga.


I Umeå, valborgshelgen, så festade vi och hade det riktig roligt! Slutade på Coverclub där vi dansade hela natten och hade det riktigt bra! :) På lördagen åt vi pizza och myste med massa filmer, och sedan kom söndag då jag for hem. Var väl en del motgångar under helgen, men såna saker löser sig till slut - bara man vill det! :)


Idag har jag och Häggström bokat på Pleasure inför imorgon. Hon ska vara mitt personliga stöd och hålla min hand! ;) Har väntat så jävla länge på att göra det här, och jag känner att man ska lika gärna leva då man är här.


Ha en bra kväll mina vänner, ska mysa med Jossan nu. Imorgon ska jag gå mot mina principer att följa Sanna på hennes kära Giffarna (endast för hennes skull haha) och innan det ta ett pass på ego och hinna äta! :)

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards