Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Jacqueline Lemon - 20 mars 2010 15:43

Nu korkar vi upp,

kliver på, drar upp musiken!

 

Ikväll är det fest i Bosvedjan - Ha en bra kväll

Av Jacqueline Lemon - 20 mars 2010 10:16

Kommer Zlatan att vara kvar i Barcelona nästa säsong?

– Om han vill kommer han vara i Barcelona. Zlatan är alltid där han vill vara. Zlatan är aldrig där han inte vill vara. Just nu vill han vara här, och om han inte vill det efter sommaren får han säga det till mig och vi får jobba på det.


JAG VILL VARA SOM ZLATAN. JAG VILL TRÄFFA BARCELONA. JAG VILL GIFTA MIG MED THIERRY HENRY! Ja.

 

Av Jacqueline Lemon - 20 mars 2010 10:06

Igår for vi till Lugna rummet i Bosvedjan med hälsopedagogiken. Var hur mysigt som helst, tror alla somnade faktiskt ett tag där. Sen blev det "PA" där vi faktiskt inte gjorde ett piss.


Så jag och Stina drog hem till Anna och pluggade, snackade och drog massa skämt via hennes kompis ;) HAH. Sen åkte vi till max och skulle fördriva tiden med att äta på 2 timmar. Så vi åt och pratade om allt och ingenting. Trust me. We did. Sen blev det Dragons där matchen var så otroligt jävla jämn men Dragons tappade på slutet och förlorade med närmare 12 poäng. Oh well. På tisdag kör vi igen!


Sen åkte jag hem till Evelin där Thuha och resten av gänget deras var. Vi såg på en vampyrfilm - Jag dog innan jag la mig inatt. Var hur mysigt som helst i alla fall. For sedan hem i Thuhas bil :)


IMORSE DÅ JAG VAKNADE (hade bråkat på pappa att han skulle fixa datorn till ett annat ställe) SÅ SA MAMMA: Kan du slå på datorn? Jag: Va? Ska bara gå på toa... mamma: NEJ NUUU!! Så jag gick halvt rädd ned och skulle slå på den. Och då var den inte där! Haha. KUL SKÄMT. Så då gick jag runt och letade efter den och fann den i Nathalies rum! :D HÄR kommer jag trivas bättre ;)


Vet ni skillnaden mellan.. HAHAHA

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards