Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Jacqueline Lemon - 16 mars 2010 10:24

  

Känns ganska surt att det är sista Dragons matchen på fredag. Basket har blivit min nya fotboll. Även fast jag fortfarande har kvar IFK göteborg sen 2001 då jag bodde där och Barcelona från högstadiet. Måste få se en NBA match i basket och en final med Barcelona. IFK Göteborg kommer jag självklart att kolla på någon gång men min största dröm är nog att få träffa min legend Thierry Henry. Han har ju slungats från olika lag, men har bara fastnat för Barcelona utav dessa. Så snälla någon ge mig en flygbiljett till Barcelona så jag kan få se han. Eller så kan jag lika gärna se han då han spelar i det Franska landslaget! Det var ju där sagan började.


Just nu har jag inte så stort intresse för fotboll förutom att jag vill se hur det går i La Liga och CL och i Allsvenskan. Nu är det Dragons för mig. Precis som det har varit nu i några säsonger!


Hej! :)

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards