Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jacqueline Lemon - 2 mars 2010 18:50

Dagens låt: La bomba - hahah danshumör yes!
Dagens mat: Pölsa och pärer!
Dagens kläder: Idag på skolan blev det visst shorts och linne för att jag var så blöt - nu sitter jag i underställ och ska vandra med hunden
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens händelse: Pulkåkning
Dagens planer: x och plugga klart
Dagens vill ha: Australien här och nu
Dagens saknad: Storasyster och Robin
Dagens tråkigaste: Ingenting är tråkigt
Dagens finaste: Vurpan i backen
Dagens måste: Lägga mig?
Dagens dricka: Sodastream!
Dagens köp: Okej då. En godbit
Dagens kärlek: Allt är kärlek
Dagens mående: BRA
Dagens bästa: PULKAN
Dagens sämsta: Du


SEXI MAMI, SENSUAL, ARIBA ARIBA!!!
Hahah wtf är det jag lyssnar på?
Den där ska jag spela då jag fyller 18

La bomba.. HAHAH. Oh my god.

Förstod just meningarna... urs.

Av Jacqueline Lemon - 2 mars 2010 17:21

  
Han som alltid funnits där.
Han som alltid bråkar med mig.
Han som jag alltid sett upp till!
Min storebror Patrik Hamberg

 

Nu har bror varit här sen i söndagskväll och myst med oss. Framförallt busat med mig precis som han alltid gör! Tävlar om vem som slår hårdast, som kan göra flest armhävningar eller som har störst armar. Ja, man kan tro att jag är en pojkflicka ibland. Ganska konstigt det dära, växte upp som flicka med 40 barbies och massa rosa kläder. Sen i ettan blev jag lite pojkig och spelade fotboll med grabbarna. Sen blev jag flicka igen och spelade fotboll samtidigt. Haha, man har ju haft sina tider. Nu är jag nog flickig av mig, men en flicka som älskar och lever för sport och att träna.

Nåväl! Har sagt hej då till Kaisa nu.. Hon ska ju fara runt hela jorden tills sommaren nu utan mig. Hon kommer dock hem precis till min student, och ska fira den, hennes födelsedag OCH min artonårsdag då! Fan vad vi ska härja i sommar. Ha en bra jävla resa brudar! I love you Kaisa


Hahahhaah även att vi hade pulka idag på hälsopedagogiken. Det var hur kul som helst, men jag fick låna byxor av Ida OCH FICK GÅ MED SHORTS OCH LINNE INNE för att jag var så jävla blöt. Alla kollade. Har ont i svanskotan nu sen jag, Andr+e och Bosse åkte ned för ett tak med madrassen! hahaha


Nu ska jag äta mat och plugga resten av kvällen, om jag inte får besök hihi!

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards