Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Jacqueline Lemon - 13 mars 2010 17:15

The angles will save the planet!

Since 1904


     

Vi har fortfarande procenten på vår sida (så stå upp för våra änglar och låt inte Kax-Mutumba få tatuera in ett AIK sm guld 2lax10 i år igen!

Av Jacqueline Lemon - 13 mars 2010 11:32

Jag och Nathalie for in till stan igår kväll och skulle kolla på Dragons med Anna och hennes kompis Linnea. Dragons spelade mot Södertälje, och de första två perioderna såg det ganska jämt ut. I den sista quarter såg man tydligt att Dragons hade halkat efter och att Södertälje gick mot en säker vinst. I övrigt en ganska bra match från båda håll men som sagt Dragons tappade i de sista två. Domarna kan man ju sätta en spruta i, varför anställer dem inga andra? Snacka om att inte vara jämställda.


Inatt vaknade jag med ett jäääävla öronont och tog en ipren och la mig hos mamma. Så jävla ont hade jag. Trodde att förkylningen hade släppt men nu hade jag både öronvärk och feber. Hm? Hur det blir ikväll vet jag inte men kanske ska hänga med Sofie om hon vill ta sig hit!


Tja

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards