Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Jacqueline Lemon - 15 mars 2010 20:56

Du är bra vännen!

 

Vad människor kan göra ens dag då man är sjuk och less! <3

Av Jacqueline Lemon - 15 mars 2010 19:30

Jag, Jacqueline Lemón, vill bara säga till alla mina vänner. Mina äkta vänner. Att det är ni som gör mina dagar lättare att passera. Det är ni som jag delar mina finaste minnen med. Det är er jag vänder mig till då hela världen känns tom och jävlig. Jag hoppas att ni förstår att jag alltid har armarna öppna för er! Tillsammans är man mindre ensam var det va? Vill träffa Bredsandstjejerna snart, ska träffa Anders imorgon, Sanna på onsdag (hon pratade om utgång hahha jag älskar dig), och Victor måste jag få träffa snart. JAG ÄLSKAR ER. Och alla mina andra nära vänner! Gud vad jag blev glad över tanken på er :o


Jag har varit sjuk snart 1½ vecka. Varför är jag alltid sjuk en längre tid? Hm. Jag tränar ju och så. Kanske godiset som spökar!! Aja. Jag mår väl inte så bra nu heller, och jag känner mig mer och mer rastlös för varje dag som går. Sofia skulle komma hit idag men åkte vid fyra! Jag hoppas att du vet att jag finns där för dig vännen. <3


Nu ska jag sluta deppa. Jag brukar alltid hitta på nåt då jag är sjuk, men jag svär, till och promenader kan döda just nu. Mot körkortsteori och popcorn! Jag ska starta mitt osunda liv igen. Mår bäst på det! HEHE. hej

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards