Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Jacqueline Lemon - 27 januari 2010 18:45

  
Du är det värdefullaste jag har. Ingen Gucken utan Natalaia. Jag älskar dig! Även fast du har en cp-hand på bilden. Jag skulle helt ärligt inte klarat mig utan dig, du är en del av mig. Den största delen av mitt liv. En syster + en själsfrände på samma gång!


A sister is a person who lift us to our feet, when our wings have trouble remembering how to fly.

*

Av Jacqueline Lemon - 27 januari 2010 17:43

You look so good it hurts sometimes!

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Av Jacqueline Lemon - 27 januari 2010 11:32

För att skriva ett lite gladare inlägg än det förra så kan jag kommentera att Dragons spöade skiten ur Jämtlänningarna. 76-67 slutade matchem, där Jämtland hade övertaget de två första perioderna med över tio poäng, men under tredje och fjärde perioden gick de ut på planen och spöade skiten ur jaktlaget. Oh well, bättre lycka nästa gång Jämtland - som ligger sist i tabellen!

Ögongodis som vanligt på hemmaplanen. Ni vet alla vilken jag pratar om!

Av Jacqueline Lemon - 27 januari 2010 08:03

Efter ett tungt besked igår på Psykologin, så fick jag mig en tankeställare. Varför bråka med dem man håller nära. Varför stressa över saker som löser sig i slutändan. Varför uppskattar vi inte det stora vi har, alltså livet, och varför uppskattar vi inte istället de små detaljerna i vår vardag. Life is short, det vet jag med säkerhet. Och jag ska göra allt i min väg för att få lämna detta liv precis som jag har tänkt mig: Lycklig. Oavsett om jag är rik eller fattig. Frisk eller sjuk (helst inte). Bara jag är lycklig på köpet. Andas varje andetag med glädje och inse att människor ligger just nu och kämpar för sina liv. Mina mål för i år är att ta studenten, träna mycket mer, mönstra, bli aupair eller åka till Australien. Huvudsaken är att jag lever. Pernilla vår lärare, berättade att x hälsade till oss: Kämpa och ge aldrig upp.

 

Stop lookin' for what you ain't got,
and start appreciate what you do got.
/T.I



Den här filmen är en riktig tankeställare. Se den.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards