Alla inlägg under april 2010

aja

Av Jacqueline Lemon - 5 april 2010 21:28

 

Av Jacqueline Lemon - 5 april 2010 14:04

Måndags: Dragons. En match som aldrig förr! Dock förlust


Tisdag: Massa teoripluggande


Onsdag: Vaknade av massa fina paket, klarade teoriprovet, pizza med hela familjen för bror kom hem med, fortsatt mysig kväll.


Torsdag: Övningskörde, gick på stan och köpte presenter, tränade med Sanna, åt middag med henne på coffe house. Mötte upp Frida och åkte hem! Blev fest hos Sanna så vi gick dit och körde ;) (Natten: Tack för att du förstörde min kväll ditt jävla as..)


Fredag: Såg på tre filmer med Frida, åt middag, åkte till Henry för att fira han 20 år! Var riktigt roligt :D (Tack än en gång för att du förstörde min kväll..)


Lördag: Stan med Frida, shoppade massa, fikade osv. Såg x och där var dem timmarna förstörda. Jag brukar aldrig låta nån förstöra min dag men fan vad denne person är #(%&%#)"..


KVÄLLEN VAR SÅ SJUKT UNDERBAR! Folket strömmade in och jag fick massa fina presenter, asfina armband. Folk vet att jag älskar armband! Två flaskor rosé fick jag med och dessa blev slut innan vi drog mot Krogen. Allstar var så underbart roligt :) Tack för en trevlig kväll allihopa! Fick en skumpa med av kusin ;D Sen fick jag 400:- på H&M, en Jimmy Choo väska och tröja av bror med flickvän! TACK :D

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards