Direktlänk till inlägg 20 april 2010

long time no see

Av Jacqueline Lemon - 20 april 2010 08:04

Stockholm 2010

 

Vi har både varit på Moskén, Synagoga, Hare Krishna, Riksdagen, Forum för levande historia och massa mer. På första kvällen så åkte jag och massa tjejer till gamla stan och gick runt där. På kvällen gick jag ut med grabbarna för att se 2 doors cinema club (GAAAAAAAH SÅ JÄVLA BRA LIVE) och sen kom Carro, Lisa och Steph dit med. Nästa kväll så åkte jag och Sofia till Södermalm för att träffa Paula och fika några timmar. Gah orkar inte ta upp allt som hände men det var en riktigt bra resa. Just ja, vi åt ju skräpmat varenda jävla dag - hej nytt liv. Jag, massa av tjejerna och grabbarna gick oftast till Kungshallarna för att äta. Störtgod mat.

 

Stannade sedan kvar med grabbarna då resten for hem och tog en bit mat. Därefter for jag med dem till deras kompis Viktor och sen vände jag på pendeltåget och åkte hem. Hhaa, hade ju inget att göra tills fem. Då kom Veronika och mötte upp mig för att sedan åka mot deras hem i Kungsholmen. SNYGGASTE LÄGENHETEN EVER! Wooh, så himla fint. Patrik kom hem och sen åt vi mat och bara myste. Dagen efter åkte jag till t-centralen för att möta storasyster där och sedan staden en sväng. Sen kom Veronika och Patrik hem och vi lagade mat och myste då med. På lördagen drog jag och sis till stan för att shoppa (hittade min studentklänning och bal/student skor!!!) och fikade. Sen drog vi hem och fixade oss för att sedan gå ut och äta på Östermalm på Cozina - en grekisk jättefin restaurang. HAR ALDRIG ÄTIT SÅ GOD MAT I HELA MITT 18ÅRIGA LIV!!! Gott gott. Sen tog vi taxi mot Kungsholmen och slog på en film tills alla somnade. På söndagen drog vi även till staden och åt på en till jättefin restaurang, för att sedan lämna av Nathalie 1600 på bussen och mig 1715 med tåget. Där mötte jag Anna som skulle åka 1a klass ;) Så jag fick en kaka, vatten och tidning av henne. Haha! AS BRA RESA, orkar inte dra allt man gjorde men riktigt lyckad var den.

 

Sista april is coming up om two weeks. Då ska jag till Umeå för grillning och festfirande för sedan utgång :) Låter riktigt bra!

 

Idag börjar mitt nya liv. Inge godis förutom fredag eller lördag. Har bokat spinningpass hela veckan för att sikta mot mönstringen den 18 maj :) Antingen så skjuter jag upp det så man kan springa i sommar och ta det då! Nu ska jag ha gitarr steg 1 och sen ska jag spinna med sannababy :) livet leker

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline Lemon - 12 augusti 2010 21:35

Hej då värdelösa blogg och hej bubbleroom!   http://jacquelinelemon.bubbleroom.se   ...

Av Jacqueline Lemon - 8 augusti 2010 20:49

jag må vara denmest raslösa människan i världen, just därför går jag över till mingla.se istället. måste bara göra nåt för att synas så att jag får börja blogga bara! god knows how.   nu är frida här några dagar och håller mig sällskap! nyss vari...

Av Jacqueline Lemon - 16 juli 2010 19:48


    Oj då! Här var det dammigt och grått   Min sommar är helt underbar. Lagomt mycket tider på coop (kanske inte toppjobbet men alltid någonting). På kvällarna tar jag en öl på allstar med mina fina vänner och på dagarna steker jag på en str...

Av Jacqueline Lemon - 6 juni 2010 11:09

The road leads back to you!   När här blir inga barn gjorda, som en .. människa till Sofie sa. Har inte ens skrivit om den underbara balen på södra berget, om den fantastiska lärarmiddagen, om veckofesten, eller om alla vår/sommarkvällar i veckan...

Av Jacqueline Lemon - 28 maj 2010 17:43


Som mina vänner vet älskar min familj och min släkt Christer Sjögren och allt som har med dansband att göra. Men Christer är så mycket mer än så! Jag älskar att lyssna på hans jullåtar men framförallt Hallelujah (Decembernatt) (sök båda orden på spot...

Presentation


Maybe we need to be a little bit messed up, before we can step up

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favoritlag?
 Barcelona FC
 Man United
 Chelsea
 Liverpool
 Arsenal

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards